latmasken....

januari är ju semestermånad
men nånstans känner jag att det nu är dags att skrämma iväg latmasken
den lille rackarn som infinner sig så lätt....

funderar också en hel del på hur verksamheten ska utvecklas
diskussionerna går fram o tillbaka
en massa vuxensamtal att ringa....



nu har eric åkte hem till kinaland för denna gång
det var ju inte tänkt att han skulle kommit hem till denna jul
så det blev liksom en bonus
förhoppningsvis väljer han något närmare land att arbeta i när pluggandet är färdigt

det blir så tyst här på torpet när det bara är den lilla lilla gubben o jag hemma
jaa inte just nu för nu gapar han på hundarna som står ute o skäller på något
kanske en varg??



jaa camilla tro det eller ej
men nu tänker jag snart ta med mig mormor ner till götet...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det låter som en fantastiskt ide!! Komsi Komsi

2011-01-09 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0