jag körde på en

padda o begravde den
nånstans vid en sjö

fast det är inte riktigt sant
visserligen körde jag på en padda med gräsklipparen men han överlevde
blev bara lite kortklippt

idag blev det jobb hemifrån
skönt att kunna göra det ibland
jörgen har fixat ordning på vattnet o fläkten i kylrummet
o då passade jag på att vårstäda i timmerhuset

nu är det snart dags för hundkurs
näst sista ggn
förra gången fick snyggvilja följa med
hon uppförde sig med beröm godkänt
hennes uppfödare ringde nyss o ville låna med henne till kuvaszspecialen
i uppfödargrupp med sin mamma
helgen innan är det ju tänkt att vilja ska ta sitt sista cert
eftersom jag jobbar blir det jörgen som får ordna det
han längtar så efter att få tillbringa en dag på hundutställning



förra året fick ju vilja både cert o cacib så de har ju lite att svara upp till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0