ingen vann

vår viktiga slogantävling....
så nu går ni miste om det värdefulla priset
det va 3 kg guld o en kryssning till eric i hongkong
skyll er själva

nu är det hårt att va torpare igen
arbete typ varje dag
får skriva små lappar för att komma ihåg allt
det märks att huvudet inte har varit på högvarv på ett tag nu
lite nya planer på g förrutom fisken
vi får väl se

har iallafall ägnat större delen av denna fm åt sanering av hemmet
nästa blir väl framåt jul
har även planterat jordgubbsplantor som jag hoppas ska ge enorm skörd
alla sex stycken....

idag hämtar vi även hem volvon
vår verkstad hittade ju inte heller felet
så nu ställer vi av den o så får jörgen gå o pilla med den när lusten faller på



erics skola

ska nog slå en signal till hongkong nu o höra hur det är med min prins
men det är så attans smärtsamt att prata med honom
eftersom jag längtar så mycket
men enligt icke offentliga uppgifter räknar han med att komma hem i juli

först på tur att komma hem är askungen
det lilla gullet har lovat hjälpa oss att steka strömming på valdemarsviksutställningen
sen ska ju jag få äran att jobba ihop med camilla delar av sommaren
det ser jag fram emot
satan i gatan vad vi kommer att ryka ihop
det är inte lätt för två felfria människor att dra jämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0