nya trafikhinder

idag höll jag på att få in en häst i bilen
det stod helt oväntat två hästar på vår väg, med ryttare på sig
jag hade bytt bil med jörgen i vika så jag hade hundarna i bilen
o dom älskar ju inte vilda djur som rör sig på våra domäner
så den ena hästen blev sjukt rädd, backade in i bilen o stegrade sig o for runt
har mött dom förrut o den ena är inte att lita på så jag hade stannat vid vägkanten
efter en  stund tog dom sig förbi....

avslutar med ett bildvep från vår vackra veranda





det gröna är inte en exremt lång boaorm

nu får det bli nya utemöbler också
gärna utan katter i.....



taket är sjukt bra att hänga blommor i



Kommentarer
Postat av: Camilla

Perfekt veranda för mig att ligga och sola på i 2,5 veckor!

2010-06-17 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0