gullfior

det e mycket nu så jag hinner inte skriva varje dag
förra helgen hade vi ju theres hemma
hon o mormor stekte strömming på valdemarsviksutställningen
o nu är camilla här
det är underbart när dessa perfekta kvinnor kommer hem
dom är så otroligt lika till sättet.....
dom bestämmer man inte över längre
om vi nu nånsin gjort det

vet inte om jörgen o camilla ska iväg o fiska i kväll igen
häromkvällen blev det två abborrar
tur att jag det inte är dom som förser mig med fisk till fyrudden
eftersom ryssvärmen nu äntligen har kommit
prövar jag med att ha öppet fre-sön denna helg
från nästa vecka blir det sen varje dag
så då är det slut på att sitta i nattsärken o dricka kaffe framåt lunchtid

dom små kycklingarna växer igår var det tyvärr en stackare
som hade drunknat....försökte med upplivningsförsök, men förgäves
mamman till den ena kullen vaktar sina barn med näbbar o klor
hon hugger mig i fötterna varje ggn jag kommer i närheten

imorron ska även snyggvilja badas o göras vacker inför helgen
jörgen o hon ska ju på utställning o ta det sista certet......



vi har nu tagit sommarlov på hundkursen
här är delar av vårt underbara gäng
(fame ville också va med på bilden o la sig i framkant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0