klimakteriekossa

är vad jag blivit
det är väl dags nu
eller rättare sagt det var dags för ett par år sen att uppsöka doktorn
man blir inte så pigg av att ha ständigt kraftiga blödningar, hjärtklappning, svettningar o vallningar mm
kul att va kvinna......
så nu har jag tagit en massa prover, ser ut som en sprutnarkoman
o väntar på remissen till gyn
eftersom både min mormor o mamma har tagit bort sina livmodrar är det väl vad jag har att vänta

fick kalla hem min älskade camilla som nu hjälpt mig med försäljningen ett par dar
hon förstår nog inte hur ovärderligt det har varit....
dessutom slår hon ständigt mina försäljningsrekord

annars har vi svår hetta härhemma
får gå morron o kväll med hundarna i skogen men dom vill helst ligga inne
jörgen håller just nu på tillsammans med tommy i 40 graders solgass o gör det sista på verandan
ann o marika har varit här ett par dar
dom tog bussen hit o nu är tommy här för att hämta dom

nästa vecka kommer eric hem
han landar först hos camilla för att njuta av stränderna i halmstad

Kommentarer
Postat av: Veckans fiskefetta

Du förstår nog inte hur ovärdeligt det är och få komma hem och raka benen! Puss

2010-07-05 @ 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0