dax att anmäla sig

jaa nu drar vi snart igång vårens hundaktiviteter
gå in på

http://www.123minsida.se/BIE-Harmonisk-Hund

för att läsa mer, kontakta oss, titta på vackra hundar etc

jaa själva är vi inte så snygga hundarna o jag efter en skogstur
lite lätt blöta i pälsen
då det aviserade snöfallet har börjat.....

avslutar våra promenader med ett snösök efter godis
det tycker dom är jättekul
o kan hålla på hur länge som helst för att gräva fram en gobit
till o med snyggvilja har fattat galoppen o är numera oftast först hem
skönt eftersom vi tidigare har fått vänta in henne
hon ska ju bara.....

igår var jag i civilisationen med mina kära föräldrar
mormin var hos doktorn i linköping
sen strosade vi runt på ikea o övriga affärer

det blev en ny lampa till köket
som jörgen efter mycket muttrande satt upp
han gillade vår gamla bättre
sen köpta jag förvaringsboxar
så nu är alla gamla papper, böcker, tidningar osv sorterade o arkiverade
dax för nytt bokföringsår.....

så nu är jag nog värd en stund på sofflocket eller hur
fast just nu är där upptaget av en kuvasz o en katt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0