vägen hem



på våra promenader är mycket lång o tråkig
försöker lätta upp det hela med lite godissök i träden



får fuska lite åt jaffa som ju inte är lika smidig längre
men dom andra kravlar bra i snön



varning för vilken hund?





vedkap i ide.....



hallå känner att det är nåt därinne

jaa det va de
en vild o vacker jörgen
o en inte fullt så snygg volvo




nu har jag varit extremt kvinnlig o stekt köttbullar
gjord på den egna grisen, på vedspisen
det ni
en o annan tantpoäng eller hur

annars är jag glad över att camilla klarade sin isvaksträning
o tog sig upp på torra land igen
inte förstår jag varför man ska hoppa i en vak med kläderna på
men det är säkert modernt
hon hade snikat in sig på en militärövning

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ägnar mig enbart åt moderna saker!

2010-02-15 @ 07:41:57
Postat av: Anonym

Ägnar mig enbart åt moderna saker!

2010-02-15 @ 07:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0