till alla er som hånat mig

för min särk



kan jag nu meddela att den är högsta mode
har sett att det är modernt med leaopardmönster igen
och hål i kläderna är också modernt så det skriker om det
så det så

var ju på loppis häromdan
fyndade bla mattor
som en trasmatta för 50:-
 passar perfekt i vårt kök
  tuppen i tenn för 20:- passar väl eg. inte nånstans men jag va bara tvungen att ha den

 det här är faktiskt en panna med nystekta kantareller, även om det inte ser ut som det
det är iallafall dagens skörd som hundarna o jag skrapade ihop under en vända i skogen
attans varmt tyckte vilja som gick in i väggen när vi kom hem


för varje ny golvplanka som jörgen spikar på vår veranda
sätter jag upp en ny blomma
gissa vad han tycker om det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0