amma

ja det var ju ett tag sen jag närde mina små änglar vid mitt bröst
men idag var det en annan varelse som försökte tjuvsnutta
en fästing hade sugit sig fast mitt på bröstvårtan
det va inte skönt
om ni vill veta............

pratade med eric o camilla på fm
dagens väderleksrapport
halmstad + 5
hongkong + 36

eric hade klarat tyfonen bra
det var bara ett dygn dom behövde hålla sig inomhus

nu har vi precis avnjutit fika med mormors goda tårta
jörgen o eric fyller ju år i morron så vi fick fira lite idag
imorron är det ju arbete
jaa eric hade inte tid att komma förbi
han skulle iväg o kvala in till skolans fortbollslag.........

gick lite vilse idag när jag var till skogs
och fick ta vår väg hem
inte så kul eftersom jörgen hade åkt till vika
det innebär att jag har ett rent elände att få med vilja hem
hela tiden vill hon lägga sig på vägen o vänta på husse
jag får då gå tillbaka stup i kvarten peta på henne o säga att du kan väl vänta hemma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0