underbara diskussioner

kan man följa på nätet
varför inte ha en åsikt om
- behöver barn hängslen till sina galonbyxor eller icke
(trodde detta plagg var utrotat)

ev. kommer vi i framtiden att dyka upp på någon medeltidsmässa nära dig
ser fram emot att få klä mig i vadmal


man kan ju bara gissa hur mycket
detta ylletyg kliar om man blir lite varm

rallygänget har ju för övrigt gjort en härlig text till nordmans be mig så stannar jag kvar
dom sjunger istället bind mig så stannar jag kvar
vet du hur vadmal kliar när man har det på sig.........vet du hur ylle känns mot hud

idag behöver vi varma kläder
våren kom bort
men vi har lite blåsippor här utanför

o inne blommar porslinsblomman så det står härliga till
 vilket leder till att varken jag eller jörgen kan andas i detta rum
kanske ska ta o flytta den......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0