tillbaka

efter den hårda matchen
ingen vann
eller rättare sagt vi vann var sin ggn

i morse hade jag en intressant diskussion med en kompis
ämnet var surfittor
detta släkte som poppar upp lite här o där
en intressant företeelse för en beteendevetare som jag
vad driver vissa att bliva så bittra
när det finns så mycket att glädjas åt
ett mysterium att fundera över

ett annat litet mysterium är att läsa vissa bloggar
där står en sak
sen visar det sig att sanningen är en annan

därför blir kvällens allsång

"vem ska jag tro på tro på
tro på när
tro på när  allt är såhär......."

dileva
med de underbara texterna

barn är också bra på ord

"det är dom korna som springer o skakar mest på sina juver som gör yoghurt"

"mamman kallas hona, pappan hane, ungarna killingar och barnbarnen ägg"

"männen har fler framdelar på kroppen"

"om man öppnar ögonen o det är alldeles svart, då är man medvetslös"

ja det kan ju va bra att veta


ja så var det antikrundan

Kommentarer
Postat av: Camilla

Bitterfittor utgör utmärkta obersvationsoffer. Säga vad man vill men kan man observera på avstånd så är det rätt intressant! Fan ta dig mor, jag skulle fått en teknisk ådra istället....

2009-03-20 @ 12:48:38
URL: http://camillaedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0