procenten helge

i vårt försök att var liiiiite sundare
ingår det att äta frukost
sånt som man alltid tjatat på barnen att göra
medan man själv tagit en kopp kaffe o ett par cigg
men nu alltså försöker vi
har inhandlat några slags rågpuffar som innehåller 92% fibrer
så dagens fråga lyder
vad består dom resterande 8% av
kan meddela att dom smakar iallafall inte prinsesstårta
det är mer som att snutta på en bit bark

gårdagens alfapet var en dyster historia
för camilla
har låtit henne vinna ett tag.....
men nu sätter jag in stötarna när hon minst anar det
trodde jag skulle få börja även denna dag med att spöa henne
men hon har smitit iväg till gymmet.............

pratade med eric igår han har kommit in på sin utbildning i hongkong
men han har inte bestämt sig ännu hur han ska göra
han har ju även sökt till london
men det är inte lika sexigt att studera i england sa han
konstig motivering tycker jag...
stipendieuppsatesen har han iallafall snart skrivit klar
så nu är det bara att hålla tummarna att den är så bra att dom ger hnm pengarna

nu ringde dom igen o ville att jag skulle jobba
men precis som igår tackade jag nej
det är ingen höjdare när man måste ha nära till toa
så dom får försöka med ngn annan............



idag snöar det igen
pumpen i vår damm har skapat en vacker iskupol
hoppas fiskarna har det bra därunder



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0