oj oj oj

varför vet jag inte
men jag tog mig in på vår lilla (stora) vind
o den är inte kul.....
mycket saker är det
vi kan tex utrusta ett helt hockey-lag
eller förse ett större stall med allt som behövs
för att inte tala om alla gamla kläder
o leksaker
o lådor som aldrig packades upp när vi flyttade hit........
ändå har vi ju bägge husen proppfulla med prylar

ska bara samla mig lite sen blir det röjning
o camilla när du kommer hem ber jag dig åter igen att gå igenom alla hästsaker
hittade bl a en par väl nernötta benskydd till häst
det kan väl inte vara nödvändigt att spara på


av nån underlig anledning har vi också ett bett i en av kökslådorna
  det känns lite kinky.......

Kommentarer
Postat av: mor-anna

Hej!

Hoppas att på er stora vind även finns mina kära leksaker från förr som jag sparat till ev. barnbarn?!

De skulle fraktas till mig hösten 2003...

Sälj dem icke!

Mvh.

2009-03-30 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0