romantisk promenad

jaa sist fick jag ju avsluta eftersom jörgen ropade på mig
trodde han ville ha hjälp
men han ville att jag skulle följa med honom
aha romantisk promenad trodde jag
han tog med mig ut till garage o si där
grannens kor hade tydligen varit på rymmen
o passat på att göra tarmrensning precis hos oss
det var inte lite o luktade inte lavendel
o inte var det vidare värst romantiskt heller..........
 men efter dessa år ihop med jörgen borde jag ju lärt mig

idag kommer grisarna
grannen är snäll o kör hit dom
sen ska dom låna hem anki o pytte
hoppas det blir lite småttingar
vi har förresten fått 16 kycklingar'
så det piper både här o där i hönshuset
söta är dom
o en del mammor är som värsta pittbullarna
inte att leka med.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0