grattis

camilla som tagit sin examen o nu kan titulera sig beteendevetare o idrottspedagog
härligt att du går i mina fotspår
en fil.kand är aldrig fel när man ska sälja fisk

grattis även till lilla vilja som nu blivit två år
hon hårar som aldrig förr

grattis även till bobbelibob o agneta som blivit med barnbarn
crosslersläktet håller på att ta över världen

  nu är det slut på semestern, dvs att bara arbeta 7-8 timmar per dag
nu ökar vi till minst 12

på lediga stunder åker jörgen gärna o fiskar
 

eller vad han nu gör
sist stod maskburken kvar hemma......hm

iallafall har han fått mig att sluta väta min kropp i den sjön
efter att ha gjort en målande beskrivning över alla snokar han sett
kommer han garanterat att få vara ifred där

kräver sympati av er läsare då jag denna vecka brutit tre naglar
fisklådorna är inte att leka med
oh aj aj aj vad man kan sticka sig på de små räkorna
för att inte tala om flundran med sin lill djävulspigg



så akta er för havet
havet är så stort


o mörkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0