till camilla

eftersom du inte kunde komma hem i helgen
lägger jag ut en bild på din bror
"orakad o bakfull efter en hård natt med sina kamrater"


som du ser är han sig ganska lik efter ännu ett år i kinaland

idag åker theres hem
det blir tomt efter henne
o hon har som vanligt resångest när hon ska lämna torpet
men hon vann fisketävlingen över jörgen så ganska nöjd är hon

veckan har annars varit både varm o intensiv
nu börjar det märkas på kajen att folk har semester
många trevliga kunder träffar jag under dagarna
men söndagar är ju min dag i veckan då jag inte arbetar annat än per telefon
passade då på att ta hundarna o bege mig till skogs o leta kantareller
dom lär ha kommit
hittade inga men vi fick oss iallafall en skön promenad

Kommentarer
Postat av: Camilla

lilla kinesbror=)

2009-07-05 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0