hårda tider



rojgun flydde till sthlm i morse
så jag fick själv gå ut o samla min vet o hugga små tändpinnar för att inte frysa fast
oj oj oj
det är hårt att va torpare

men nu ljög jag allt lite
det fanns ved inne
o det är ju inte speciellt kallt

jörgen ska hämta hem en ny plattv
om ni undrar varför han åker till den kungliga huvudstaden
även passa på att hälsa på delar av barnaskaran

själv ska jag passa på att njuta denna lediga dag med en promenad i solen med hundarna


sen måste jag nog lägga mig en stund i soffan
o njuta av hur det sprakar i spisen

på hemsidan finns nu även den gula filmen
fortsättningen på den bruna

Kommentarer
Postat av: Camilla

uppdatera bloggen oå kvinna

2009-01-12 @ 06:27:19
URL: http://camillaedholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0