bark i brödet

har vi inte här på torpet
även om januari är en ekonomisk svacka


vi drygar ut degen med katthår

jaa jag har varit kvinnlig idag igen o bakat
hade till o me förklä på mig
vet inte vad som hänt
har jag blivit gammal??

ska straxt ila iväg till jobbet
har hunnit med en liten skogspromenad med hundarna
hade lite frolicletande med hundarna
uppe i träden
måste erkänna att kuvasz tillhör nog inte den mest intelligenta hundrasen



nu alla barn
börjar vårsolen värma huggkubben
o snart kör vi hem veden som ska klyvas
så kom hem..................vi börjar om igen..........

Kommentarer
Postat av: jennie

I så fall är jag också gammal eftersom jag bakar matbröd flera gr i veckan, men om jag minns det rätt är jag yngst av barnen...

Inga komentarer om veden, vi kommer när ungen ploppat ut!

2009-01-18 @ 09:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0