lavendel

luktar det inte om hundarna
när grannen varit här med hästen o kört ut vår ved
hundarna har botaniserat i det som kom ut därbak på dragdjuret
det dom inte kunde sätta i sig direkt
la dom som matsäck i pälsen..............
hu jeda mig

men nu är veden hemma
eller rättare sagt det som ska bli ved
men det är lätt att klyva nu när det är fruset
så vi kämpar på

lyckades att slå camilla i morse i alfapet
yes yes yes

har även pratat med eric
grattis till vg i matte c säger vi alla........
han har idag haft en telefonkonferens med universitet som han sökt i hongkong
vi håller tummarna att allt går som han vill
han har ju ett glapp på ca ett halvår innan nästa utbildning börjar
får se om han kommer hem
men chanserna att få jobb är ju inte så stora här heller
men i kina är det tydligen etter värre
där trampar folk ihjäl varandra bara för att ta sig fram o kunna lämna sitt cv

jag har inte lämnat nåt cv
men nu ligger det på från alla håll o kanter
på tisdag ska vi på möte där alla siffror ska gås igenom osv...
sen blir det till att fundera.............
vi får se
"bryr mig inte om vad framtiden har i sitt sköte
jag har nog med mitt"

lämnar allt tankearbete till jörgen................

annars är vi fyra flickor här i huset som löper
så nu måste vi nog vila oss i form en stund
har precis varit ute på en promenad
då är det skönt att mysa lite framför brasan

ikväll blir det årsmöte på klubben
ska lämna över kassörssysslan
o det känns sååååååååååå skönt


tiden går fort
nu är det snart dags att beställa hem ny mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0