julfriden

börjar nu lämna torpet
märker en viss rastlöshet hos barnen
som måste leva här bortom all civilisation
eller som camilla sa
"ni ska ha klart för er att vi kommer att snabbt att sätta in er på hemmet"

eric var vänlig nog att säga att placeringen kommer nog att bli i spanien
där det är varmt

jaa detta har jag gått o funderat på
o idag var jag tvungen att fråga
när hade ni tänkte er det då

erics kriterier är efter åtta lårbensbrott
camillas gräns går vid att det är dax när jag går runt på ica o luktar urin
hon var med morfar igår o handlade o då kom det in en tant
som tydligen stank urin så camilla fick tårar i ögonen.....

alltså har jag precis duschat
o använt den lyxiga duschkrämen jag fick av camilla

jörgen är iväg o hämtar vår nya bil
sen får väl volvon vila i frid tills det blir så varmat att han kan hålls i garaget
utan att frysa fast....

igår var ungarna o jag ute o grillade korv
eftersom det är så mycket snö gick vi ca 30 m utefter vägen sen tyckte camilla att vi
kunde grilla just där
jag släpade in dom ca 8 m in i skogen
eric tyckte att man skulle gå i skogen tills man blev hungrig o sen grilla
men det förslaget nedröstades fort
efter mycket om o men fick vi en eld
åt svarta korvar, halvkalla, som sig bör
o sen fick vi ägna en lång stund till att släcka elden
eftersom camilla var rädd för att det skulle bli gräsbrand...........

imorrn drar eric vidare hemåt hongkong
det känns inte så bra
men det är ju bara att bita ihop


Kommentarer
Postat av: Askungen

Åh vad mysigt med korvgrillning när en annan får jobba o slita för att hålla buset på plats.



Jag kommer snart och stillar längtan efter Eric!

Puss på er!

2009-12-30 @ 08:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0