efter ett par dar hemma

börjar nu vilja hitta tillbaka till sitt rätta jag
efter samtal med veterinärn fick jag också goda råd
så jag kunde lindra hennes spänningar i tuttarna
nu börjar mjölken sina
jag fick rådet att ha vårt/varma omslag
samt mjölka ur det värsta
hon tyckte det var jätteskönt
o som sagt nu verkar det värsta ha lagt sig
utökar våra skogspromenader allteftersom
hon njuter av att få snosa runt o undersöka sina domäner

fame är glad att hon har fått tillbaka sin bästis
jaffa tycker nog mest att det blir trångt i sängen....



jaa nu packar vi för årets sista julmässa
sen hade vi tänkt ha semester ett tag
ett par månader på bahamas hade ju inte varit fel
men eftersom det verkar bökit att få med sig hundar, katter o höns
så stannar vi hemma.....
kan tänka mig att det är dags att ta hem årets ved
så det blir väl fram med stora klyvyxan....
så välkomna hem alla barn
tänk på att vi börjar bli gamla nu o behöver er hjälp

ja ja vi vet att det inte är ert fel att vi eldar med ved
så det blir väl som vanligt....
men vi älskar er ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0