hospitalet

var det nära att jag fick ta in på igår
tänk er en marknad i askersund
med spöregn vid uppackningen
o så en j...la cdförsäljare till granne
som spelar samma dansbandscd HELA tiden
sofia dansar gogo o jag måste ringa carina
på hög volym mellan 09.00 o 19.00
jag hatar dessutom dansbandsmusik
så detta var tortyr på hög nivå

det var traumatiskt att jörgen vid lastning av vagnen
försökte stympa sig själv genom att kasta stekhällen på sitt smalben
så det studsade in i hälsenan...........
jaa då är det illa

men försäljningen gick iallafall ganska bra

tog ut lite av mina aggressioner på fyra småpojkar som terrade
en stackars hund genom att smyga bakom o kasta in smällare
under magen på den
då blev tanten arg
dessutom är det förbjudet att sälja/köpa smällare numera på marknader
o det visste naturligtvis ungarna om så dom blev lite skamsna
även om jag mycket väl förstår att dom två steg bort kallade mig för diverse könsord
o kastade smällare under nästa hund dom mötte.............

idag har vi precis kommit hem efter lite jobb på lagret
panerat ca 2500 fiskar som camilla ska få äran att vara med o sälja
hon är specialinkallad till marknaden i lofta
vi fick för övrigt jobba under mycket hård stress
camilla har ju gjort mig beroende av farmarspelet på facebook
o mina nysådda äggplantor höll på att ruttna........o då missar jag värdefulla poäng
som jag sen kan använda till att köpa mer frön så jag har mer att skörda o på så sätt får fler poäng....osv
fullt normalt tycker jörgen
tur att han är tålmodig

var även i gryningen o besiktade ett av släpen
det gick inte bra
men det var väntat
vi ska nästa vecka se om vi kan få ordning p¨å det släp vi ev. ska köpa
det ska sen inredas som ett litet permanent stånd
jaa försäljningsstånd alltså......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0