fever

i,ve got feber in morning fever allthrough the night
feeeeeever...........

gud vilken dålig engeska jag har fått då
åldern?
i vilket fall som helst ville jag bara tala om att jag varit sjuk
deckad av feber
som en liten dessert fick jag även kvinnovecka
när ska det här med mensen upphöra då?
klimakteriet hallå.......det räcker nu

theres har gjort en liten gullig sång till jörgen
vet inte hur man lägger upp den här så ni kan inte lyssna
men en som lyssnat är bert................så när den blir en landsplåga glöm inte var ni kunde ha hört den först

hundarna ligger utmattade efter en skogspromenad, den första för mig på fyra dar
dom har fått gått med husse när jag har legat
sen har dom kommit inrusande till mig o trampat o trampat o talat om att dom minsann aldrig får gå ut.......
fast jag vet att dom tagit långa o snabba promenader
jag vill ju gärna gå sakta......o inte typ tre mil som jörgen kan dra iväg




Kommentarer
Postat av: Askungen

ja Pappa-låten kommer bli en grym landsplåga, alla som hört den trallar på den hela tiden :-)

Kul att ni gillade den iallafall! Puss o krya på dig!

2008-09-25 @ 12:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0