camilla

min lilla rosenknopp är hemma över helgen
det är mysigt

jag har jobbat över 60 timmar på fem dygn så jag känner mig lite sliten
men som sagt det här med ledighet är överskattat

nytt köksgolv har det blivit
så fint så
jörgen är en pärla på att fixa härhemma
jaa annars också

av mina älskade barn har jag fått presentkort på ikea
så nu ska jag shoppa loss i veckan
det är den enda affär jag tycker om att handla på

tre par jaa snart fyra par sockor har jag tillverkat den här veckan
nu börjar ja få upp farten
men det är gott att ha när vintern kommer
vi har ju inte direkt bastuvärme härinne på golvet

idag har vi varit hos mamma o pappa o ätit god mat o tårta
tillsammans med syrran o hennes familj
o så öppnat presenter förståss...tack o tack

Kommentarer
Postat av: Elisabet

GRATTIS på dig...gammla kärring!!!!





önskar



Elisabeth o Lars

2008-10-12 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0