nu är det fames tur

 

med hjälp av barnmorskan jörgen har fame nu börjat föda
i morse kom en hel matskål full.......även dessa valpar är extremt följsamma om nu någon är spekulant
75% tollare, 24% kuvasz o 1% katt

vi hade ju räknat med besök i helgen från kumla (nej inga interner) (tror jag inte att dom är, hm har inte kollat det)
men tyvärr är agneta sängliggande, vi är dock tacksamma att dom inte drar med sig smittan hit, vilket dom annars brukar göra.....
krypa på dig kvinna o tjata riktigt på mannen, veckotidningar, te o praliner en ggn i timmen

imorron är det helg o det är ju för mig lika med jobb, men idag hinner jag med en snöpromenad med hundarna dom tycker det är så mysigt
vi har ca 3 dm snö o ingen som har plogat så det är lite av ett äventyr när vi ska ta bilen till civilisationen


Kommentarer
Postat av: Lina & gänget

Haha kanske vore nåt en sån ulltuss :) Shit va hår... ha en trevlig helg.. kom gärna ut till mossen i v.. kaffe? ..jag är lämnad att styra ämbetet då de andra är till fjälls ;)

hörs hej

2008-03-29 @ 09:10:54
URL: http://igmini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0