hjälpmedel

var hos doktorn idag o fick bekräftat vad jag vetat i typ ett år
min hörsel är inte att leka med
så nu blir det remiss till öron i stan för att få hjälpmedel
tror inte dom menar käpp
  dom hittar inge fel på trumhinnor o sånt så förmodligen är det åldersrelaterat
konstigt att det uppstår redan vid 25 års ålder................
jörgen tycker jag ska skaffa en sån där tratt som dom hade för i tiden
som han kan skrika i..............

i helgen har vi haft besök av gubbar o gummor, ungar o hundar

familjen crossler slet hårt med att fixa ved o sätta upp grisstaket

som vanligt blev vi utfodrade av agnetas "soppkök"
fick en ny partner i kortspelet men tyvärr brås han på sin far, så det gick sådär.....

i går kom theres o ska vara här en liten vecka
just nu ligger hon som en förpuppelse i min soffa med mitt täcke över sig
måste straffa henne i månens namn
hon förbereder sig mentalt för att bada vilja.............hon måste ju va fin till på lördag


Kommentarer
Postat av: Rita Crossler

Jörgen! Du verkar ha en väldigt rolig fru! Kan man få se en bild på henne åxå? Det är mest gubbar och hundar på bilderna....he he...

2008-05-30 @ 01:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0