häst i träsk

tog en underbar skogspromenad med hundarna o upptäckte att hela skogen är full av blåsippor
enormt vackert
när vi kom hem o i godan ro satt på trappan o njöt kom jon rusande genom skogen
hans häst satt fast i ett träsk..............och han fick inte loss den
jörgen är ju tyvärr i sthlm så jag kunde inte bidra med så mycket mer än en telefon att ringa efter hjälp med
och en grimma - ibland är det bra med all denna utrustning camilla lämpar av här o där

vi får väl hoppas att det hela gick bra
har inte hört något


imorron är det jobb igen i tidiga ottan o sen kursstart på kvällen

det är alltid lika kul att träffa hundarna o deras hussar o mattar



Kommentarer
Postat av: Camilla J Edholm

mm nu är du glad över alla hästprylar du fått i huvudet! Du har räddat en häst!! Jag har från Halmstad räddat en häst! De är inte illa!!

2008-03-11 @ 07:03:01
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Askungen

du ser kära lilla styvmudros, precis som min kloka styva syster säger så är det perfekt att förvara hästgrejor på torpet. bra jobbat camilla jag är stolt! puss! ps. jag längtar heeeeeem :-(

2008-03-11 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0