jaa alltså nu är dom här

i morse hittade jag tre, tror jag, pipande små varelser
längst inne i garderoben
vet inte vad det är för kön eller om det kommer fler
vill inte böka så mycket så riva flyttar iväg med dom
 en av dom är iallafall gul o vit som sin ömma moder
bilder kommer inom kort

så finns det någon som om så där åtta tio veckor vill ha en kattunge så hör av er
dom kommer garanterat att vara hundvana
namnförslag mottages varmt

ni kan ju gissa på en skala 1 till 10 hur glad jörgen blev
men jag vet ju vem som kommer att gulla mest med dom.....

vips så va den lediga fm borta
har sanerat vårt hem, städat hos hönsen o grisarna - dom små liven har börjat böka så det står härliga till
sover gör dom o snarkar, kanske ett släktdrag från crosslers sida
vi från den janssonska falangen gör ju inte det
allt annat är ont förtal

Kommentarer
Postat av: Camilla

VAD LJUVLIGT!!!!!!

2008-06-19 @ 13:12:17
Postat av: Crossler

Vad bra nu kan Jansson vakta både hundar och små katter.Snarka ikapp med grisarna och ladda för lite jobb.

Kram

2008-06-19 @ 13:19:50
Postat av: Jennie

Va vad det djurvårdaren sa???? Va???

Jag hade rätt! =) Lycka till med kissarna!

Kramar

2008-06-19 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0