onsdag

tog en långpromenad med hundarna på fm
passade på att köra uppletande
jaffa är ju kanonduktig o lämnar av fint
fame är en fena på att hitta sakerna, sen kan jag ju själv hämta dom
vilja tycker att det hon hittar är hennes o skulle aldrig på livets tid komma med det till mig

den tog vi den lilla lilla bilen


o åkte till biblioteket


där finns också en korvkiosk nära dig


nej vi köpte ingenting där utan begav oss till en närbelägen ranch


där inhandlade vi köttben till hundarna
tre st för 83, 10 är det billigt eller.....................
vi kommer inte att besöka den gårdsbutiken igen
motsvarande ben på hemköp, som kommer från denna ranch kostar ca 30 kr
hundarna är iallafall lyckliga o lär inte vilja gå in på ett par timmar
här ska gnagas

avslutar med ett litet semestertips
undrar vad det kostar

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha kanske skulle ha hästsafari på mossen.. 1000:-/h RIK!!!!! Eller jag kan ha loppsafari här ute i Käggla.. det skulle nog va en hit ;)

kramis hej

2008-01-23 @ 16:40:35
URL: http://memimo1.spaces.live.com
Postat av: Askungen

O jag kan ha damm-rått safari i min lägenhet, minst en femhundring för att komma in o om man vill får man ta me en råtta hem mot en mindre peng.Vad säger ni, när vill ni komma?

2008-01-23 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0