lördag

jörgen åkte med mormor till stan på shoppingrunda
jag får inte följa med eftersom jag bara tjatar o vill åka hem
ingen risk för shoppingmissbruk här inte
passade i stället på att städa vårt lilla hem
fick även pojkbesök så vi fikade
sen blev det en tur i skogen med hundarna
o nu sitter jag här nyduschad o fräsch o ska beöka min favosida på nätet
zylom.se
där kan man släppa loss bland allehanda trevliga spel

dagens bilder

    

vilja undersöker................

ska läsa rasbeskrivningen för henne som gonattsaga
när bosse kom förrut iklädd hjälm o stor jacka på sin fyrhjuling
blev hon bara så där superglad o hoppade på hnm o ville leka ingen vakthund här inte
hon var inte ens lite tveksam utan bara full med bus

 en allsångsbild
ät inte snö som blivit gul, snö som är gul är inte kul......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0