ärekränkning o kokta hönsfötter

jörgen har ju inte mått så bra efter operationen
han är alldeles blå på hela armen o axeln
o svullen så det ser ut som om dom stoppat in ett silikonbröst.............
image302


så här såg han ut dag 1


själv är jag ju inte heller så pigg
men idag släpade vi oss ner till bl a apoteket
när jörgen skulle hämta ut sin värkmedicin tittade hon i kassan på hnm o sa
du vet väl att tabletter o alkohol inte går ihop.................

på tal om alkohol så pratade jag med eric den lilla kinesen idag
han hade varit med en kompis till dennes hemstad i helgen
där fick han dricka bål med en tjurpenis i
maten bestod bl a av kokta hönsfötter
om man gnager på dom i fem minuter kanske man får loss en bit, sa eric
annars hade han slutat fråga vad dom mer bjöd på
det man inte vet lider man ju inte av

de försökte också få hnm att dricka te o lära sig brädspel.............
besök blev det också i varma källor som var fulla av småfisk som gnagde på dom o tog bort döda hudceller

som ett svar på camillas fråga som jag förstår hon formulerat
joo det var en kvinnlig kompis
o nej jag har inget foto på henne

på tal om att vara på resande fot så är vi lite oroliga för theres
hon är ju på sri lanka o det är lite väl mycket bombattentat för att vi ska kunna känna oss lugna
så theres om du läser det här vill du vara så vänlig o ringa hem så vi vet att ni har det bra

pratade med jennie idag o vi försökte lösa dagens fråga

eric o alla de andra i lägenheten var också sjuka, med feber, halsont,hosta osv
de både kräks o snyter ut blod
frågan lyder
vilket är värst deras tillstånd
eller mitt jag har ju också feber o hosta, blodet kommer dock i andra regioner i form av kvinnoproblem
eller jörgen som inte kan röra sin högerarm, ser ut som en lodis (fast han har rakat sig nu) enligt apotekspersonalen o har fått behag som pamela andersen
dessutom har doktorn ritat en pil över hela hans axel
denna sida upp, eller?


Kommentarer
Postat av: Camilla J Edholm

de är ju tur att jag är frisk iallafall!!!

2008-01-09 @ 19:54:11
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Ylva

Stackars min lilla bror, hoppas du blir bättre snart.
Jag sitter här uppe i dom stora vidderna och ser att det
är lika här som hos er, alltså väldigt lungt o skönt, superbra.
Jag tycker mest synd om Jörgen måste jag säga men lite synd om
alla som är sjuka och hoppas att ni snart blir friska. Hon som
jobbar på apoteket borde inte hon byta jobb???
Ha de bra, tusen kramar från Ylva

2008-01-11 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0