i helgen

har vi haft familjen crossler på besök igen
bob o linus
  har sågat ved o agneta har lagat god mat till oss alla, tusen tack

som vanligt har det varit hårda turneringar i kortspel vissa vinner ju bara för att dom troligen fuskar.....

hundarna har roat sig med varandra
viljas lilla lilla fästman har tyckt det var lite ruggit ute så han har för det mesta legat i soffan


dom andra hade tupperwareparty i lördags

på något sätt hade dom lyckats få ut en tupp ur hönshuset
tuppen ville inte va med så han skrek vill jag lova
när jag kom älgande ner hade vilja fångat honom mellan sina framben
hon tuggade inte eller så utan om man vill va snäll kan man ju säga att hon säkert försökte skydda tuppen från dom andra busarna

tuppen hade tappat några fjädrar annars var det inget fel på hnm
men jag talade om för byrackorna att dom fick roa sig på annat håll
o då kom det gående två män med en schäfer över våra ägor.....
det är nu tredje ggn på fyra år som nån går förbi här så ni förstår att man blir förvånad
våra hundar är ju ganska fromma men jag tror att dom andra blev lite förvånade när det kom utrusande sex hundar
dom går nog inte här igen
för säkerhets skull lämnade det lilla kräftbetet soffan o försökte skrämma iväg dom..............

  men dom är bra söta.....................





Kommentarer
Postat av: Askungen

Alltså Bobben o pappa e sjukt lika nuförtiden! puss!

2008-02-04 @ 20:15:13
Postat av: crossler

Träna på korten ordentligt till vi kommer igen.
Kram

2008-02-04 @ 21:37:32
Postat av: Rita Crossler

Herregud vad Bob och pappa är lika! Jättetråkigt att jag inte lyckades samla er sju syskon på pappas 60-årsdag som jag ville....jag får kanske ordna en kusinträff istället! Jag minns inte ens vad alla era barn heter!
Kram till farbror Jörgen från Gunnars yngsta Rita

2008-05-30 @ 00:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0