hundfrukost o tillökning

hundarna fick idag frukost bestående av till förrätt råa ankägg direkt från ankhuset
vilja förstår inte riktigt hur man ska öppna dom utan överlåter det till tollarna
sen intogs huvudrätten torrfoder spetsat med lite frolic i form av matsök i skogen
   

skogsmulle fick kaffe o mackor observera hans snygga hatt som han hittat på vinden där han nu håller på att riva runt på
han undrar vem det är som hällt ut en påse havre på vinden? Camilla??

vilja roade sig med att akta sig för en grusgrop hon hittade i skogen långt därborta



jaffa är lite beskymrad över hur vi nu ska kunna följa vandringsleden när dom huggit ner dom märkta träden


o så var det här med tillökningen
för er som känner mig vet ju att jag ville ha en hund att tävla lydnad med
o därför har vi sen långt tillbaka beställt en dobermanvalp, en pojke
o nu är dom födda...............

skojade bara
men i morse när vi kom ner till hönsen hade vi fått två sååååååååå smååååååååååå ulliga gulliga kycklingar
den ömma modern vaktade dom som en hök det tog ett tag innan jag fattade varför hon högg mig i knävecken när jag pysslade med mat o vatten men så hörde jag pipipipip..........
dom är bara så söta


Kommentarer
Postat av: Camilla J Edholm

Jag är fasiken oskyldig till detta med havren jag lovar!!!

2008-02-10 @ 17:35:26
URL: http://camillaedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0