nya djur igen

jörgen har fått nya husdjur, han är så lycklig
 

genast gjorde han en liten flytbrygga, ifall dom blir trötta
jag är mer oroad över att dom nu har parat sig i flera dar, många grodor blir det
     

själv har jag homestylat en liten fikahörna, observera den matchande askkoppen
 

hå o hej med farbror frej har även gjort oss en liten barnkammare
   

det verkar som just denna höna tyckte det räckte med två ungar
men vi har ju tre till som ruvar, så många kycklingar blir det nog också

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Skulle inte du kunna gå in på min blogg o hjälpa mig med ett klädval som jag ska göra?
Ha en underbar helg! ;)

2008-04-26 @ 13:19:29
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Askungen

vad fint kycklingarna fick det! puss

2008-04-26 @ 21:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0