fyra

små ulltussar har kläckts hittills
vi väntar med spänning på fler

idag tog jag hundarna på promenad medan jörgen var o handlade
vad glad jag blev när jag kom upp till ängen o bonden där hade hällt ut sånt som kommer ut korna därbak
fame ålade sig lyckligt runt
tack o lov nöjde sig vilja med att äta, så hon spydde när vi kom hem
fame fick duschas med extremt mycket shampoo
jaffa den lilla prinsessan uppförde sig exemplariskt o satte inte ens tåspetsen på ängen

nu på em är det så varmt att hundar o katter har valt att ligga inne
 

för säkerhets skull på husses skor så han inte rymmer igen


dagen till ära har jag också besökt rojguns hårsalong, blonda slingor blev det
  fick använda en bild på en annan av hans nöjda kunder
snacka om att ha en händig man

Kommentarer
Postat av: Camilla J Edholm

Den bilden är verkligen smickrande... tack kära mor!

2008-04-28 @ 20:43:51
URL: http://camillaedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0