besiktning

varje år är det lika dant
vi har förträngt att bilen ska besiktigas
o som vanligt var vi så sent ute att det nästan var körförbud
lyckades hitta en tid i åtvid
så i ottan fick jag bege mig dit
det gick som vanligt
jörgen vet om en massa fel men jag kommer hem med en liten anmärkning............dessutom bjöd dom på kaffe

på vägen hem passade jag på att besöka en kär vän, kicki
har varit på väg i snart två år men det har liksaom inte blivit av
men det var kul att prata bort en stund o hälsa på hennes labbe

väl hemma har jag gödslat rosor o syrener med det som kommit ur hönorna
så nu ska det bli en blomprakt utan dess like
lite vedklyvning hann jag med innan det blev en regnig promenad med hundarna
plockade även en bukett vår
image564


observera vilken from vaxduk vi har

den är väl kvinnlig


Kommentarer
Postat av: Askungen

Det går inte att lämna den här sidan nån vecka inte,.. det var så dåligt med uppdatering (ska jag säga, jag vet, jag skriver det själv annars får jag väl höra det) så jag struntade helt enkelt att kolla efter.. o nu ser jag att jag dessutom varit omnämnd ett flertal gånger!!

Gällande melitta filter så ja.. det fick jag min beskärda del av. Gällande bindor så har jag en förståndig far som överlämnade mig år Libress trygga omsorg i form av ett massutskick med bindor i ALLA storlekar. Moahaha.

Puss

2008-04-16 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0