skansen

vaknade av att tupparna gal utanför fönstret



hundarna väntade som vanligt på att jag skulle öppna dörren så dom fick göra sin morroninspektion av ägorna



getterna bäkade för full hals



o katterna stod i köket o väntade på mat, nära att svälta ihjäl....
ankorna kvackade nere i dammen
antar att fiskarna också låter på sitt lilla vis



så är det på mornarna här på miniskansen

varje morron är jag lika glad för att vi inte bor på typ femte våningen mitt inne i stan
tänk att behöva klä på sig o gå koppelpromenad med hundarna.......
jag måste ju få i mig min frukost innan jag kan fungera
kaffe o ett par cigg - hela kostcirkeln i ett svep

strålande sol idag iallafall
så det får bli lååånga svamprundan med hundarna
brukar ta upp mot fyra timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0