grattis o tack

idag fyller två av mina män år
eric, min prins blir 20...............
har just läst shanghidaily o ser att det kanske inte blir det oväder över stan som man befarat
så eric även om den blir en blöt tjugårsdag så kanske du kan hålla dig torr om fötterna
jörgen, min själsfrände o livspartner fyller 51..............
han firar dagen med att umgås med sin bästis bosse

vill även rikta ett tack till nära o kära
speciellt bobben o agneta
martina, karro, selma o lilla sigge
tack så VÄLDIGT mycket för att ni släpat hit era förkylningar
med feber, ont i halsen o snor...........

camilla är också sjuk men hon visar hänsyn o stannar i halmstad

Kommentarer
Postat av: camilla

mohahaha trodde du ja!! jo helt rätt stannar här ett tag till

2007-09-19 @ 11:09:40
Postat av: Askungen

stackars då, bara jag som är frisk.
Men eftersom Camilla snart kommer hit kanske jag smittas ändå. Av förkylning, loppor eller klamydia, om jag känner henne rätt :-p

2007-09-19 @ 23:32:04
URL: http://thereswidgren.blogg.se
Postat av: Lina & co

Stort Grattis i efterskott Jörgen :).. hoppas d blev ett lyckat firande! Sorry om vi tog me oss ett par baciller ut till er.. men ja är iaf frisk nu ;)
Höres hej

2007-09-20 @ 10:15:36
URL: http://memimo1.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0