boskapsjakt

kom just in efter ett motionspass ihop med djuren
vilja hade bestämt sig för att köra ngn form av workout med hönsen
vilja på hönsen, tollarna hängde på, jag o jörgen efter hela härket
när dom så va inne i hönshuset var det vilja på hönsen igen...............
o så har vi hållt på......................
när så vilja hade lyckats få ut en av tupparna ut i stora hagarna till getter o ankor va hon nöjd o gick in o la sig
tuppen hade hittat ett pyttelitet hål att fly igenom
tyvärr tror jag inte att han hittar tillbaka så nu återstår mitt söndagsjobb att fånga tupp i djuriskt stor hage

vilja är blöt skitig o nöjd
jag är blöt lerig o ääääääääääälskar vår valp
image136

jag har inte gjort nåt


image137

inte jag heller

image138

jasså

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hihi.... jaså hon har börjat tycka om de flaxande vännerna nu....
kramar till er

2007-09-30 @ 21:08:55
URL: http://www.sorschies.se
Postat av: Askungen

Jag äääälskar oxå er valp. Hon ser så jäkla go ut!

2007-10-01 @ 10:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0