sprungen ur underjorden

jaffa är skendräktig
för dom andra hundarna innebär det att dom får passa sig jävligt noga
vilja har blivit påhoppat ett par ggr o likaså fame
det låter som om hon försöker äta upp dom......................
  hotet från underjorden

har försökt avhjälpa det mesta med tre timmar i skogen, alla är trötta utom jaffa som gnäller o gnäller o vill att jag ska gå in o lägga mig i garderoben så hon får föda mig......

när vi var mitt ute i skogen började vilja skrika
det visade sig att jag stod på hennes ena tass.....................snacka om att va nära
stackars hund
för er som vet hur jag ser ut förstår ni att det inte är roligt att bli trampad av mig......................
jag lider ju av alzeimers anorexia
äter men glömmer att kräkas..............

nu är det snart dags för en natts arbeteså det blir husses jobb att handskas med denna bitch sprungen ur underjorden.....................

Kommentarer
Postat av: crossler

Låter som om Jörgen oxå får nattarbete
kram

2007-10-01 @ 15:59:42
Postat av: camilla

mohahaha! mohahaha! känns ju bra att du inte får plats i garderoben, för du hade säkert lagt dig där om du hade kunnat!

2007-10-01 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0