vi hälsar på selma lagerlöf

jaa hon var inte hemma när vi var i mårbacka
 
image191

men hon bodde i det gula huset längst upp
kolla även i lutningen på bockens ben så förstår ni hur lätt det var att stå i den backen o hantera fisk när golvet blivit halt av stekfett

image192
image193


vi var omgivna av blandade smådjur


bodde gjorde vi på campingen i sunnne, det var bara vi o en norsk familj med en golden på 7 mån o så tre hundra tomma husvagnar


image194

det var lite t¨ångt i stugan så vi fick möblera om o lägga inredningen i översängarna
undersängarna var fulla av hundar

image196
image197
image198

dagens fråga tror ni att vi alla tycker det är skönt att va hemma???????????????


Kommentarer
Postat av: Askungen

Kära små nomader, då ni är svåra att få tag på och vädret inte är lämpligt för röksignaler rekomenderar jag min far att besöka min blogg thereswidgren.blogg.se, där jag på ett litet och ödmjukt sätt uppmärksammat fars dag!
puss

2007-11-11 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0