medevi brunn....

den plats på jorden som gud o kunderna glömde

nu har vi varit på resande fot igen
det var en dyster historia

image199


hallå var är kunderna??????

kanske på andra sidan?????????????


image200

men nej endast julbocken är vaken..................

kvällarna var iallafall trevliga eftersom vi bott hos bob o agneta i kumla
sex hundar o nio katter (sex kattungar) har också samsas
tack för logi o mat

vilja har varit på egen turné
utställning lördag i skåne 1:a, hp kom sen tvåa efter sin syster
utställning söndag mjölby 1:a, hp, BIR
hon är en skönhet.............................

nu är hela flocken samlad igen
skönt att va hemma
ska bara jobba tre nätter innan det är dags för nästa tillställning ekenäs slott
fyra dagar/kvällar med förhoppningsvis kunder den här gången
det blir liksom lite roligare då

i medevi kom det iallafall fram en liten tant o ville fotografera mig för det såg så trevligt ut där jag stod vid mitt stekbord.................
tror ni att den lilla tanten köpte nåt?
hon lovade iallafall att ta med sig kortet o visa för mig nästa år!
men hallå tanten.............
jag kommer aldrig på livets tid mer sätta min fot i medevi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0