svårt skadad

när jag var nere o gav getterna sitt kvällshö fick jag in ett par horn på baksidan av knät
den ondsinta varelsen tryckte till så det uppstod svår blodvite
tror ni jag fick någon sympati från jörgen...han tvättade av såret med alsolsprit men sen fick jag ställa mig vid diskbänken.med blodet rinnande efter benet
nu gör han som en vanlig svensk man o ser på friidrott på tv
han ojar sig över att löparna är så magra.....men jag tror inte att såna i vår viktklass platsar där, dom andra hade nog hunnit i mål innan vi tagit oss upp ur startblocken

vi har roat oss med att ta ner taggtråd, detta jävulens påfund
det är ena rackars trådar o fastna i allt o allt o mormor o allt
joo dom fastnade faktiskt i mormor för hon kom ut när vi höll på


imorgon blir det jobb igen, slit o släp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0