slit o släp

morgonen o fm har vi ägnat åt fiskjobb
sen bar det av till västervik o besiktning av bilen
för hoppsan kerstin det hade vi missat = jag
så vi hade körförbud
ca 1 mil från den södra staden kokade bilen
hade vi vatten med oss
svar nej
fick göra ett litet inhopp i en trädgård
vi knackade artigt på dörren men då ingen öppnade tog vi saken i egna händer o länsade deras regntunna
när vi höll på som bäst öppnades dörren o en liten tant undrade vad vi höll på med..........
hon hade radion på o hörde inte när vi knackade......
vi fick iallafall låna en hink av henne så allt löste sig
eftersom det var jag som fick äran att besiktiga gick den igenom utan protester

vi passade på att shoppa loss o köka ett nytt parasoll o en hängmatta...när vi nu ska få tid att ligga i den

Kommentarer
Postat av: Camilla

I bland är jag glad att jag inte längre bor hemma och behöver följa med på konstiga utflykter!

2007-05-05 @ 13:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0