sand

det känns som vi bor i sahara
ju mer sand jag sopar/damsuger efter hundar o katter, desto mer drar dom in
igår när vi la oss var det som att ligga på en sandstrand

fick två dvärghönor av en kursare i måndags, eftersom jag jobbade fick jag dom levererade dit,
dom boende tyckte det var mycket spännande att få se vad som fanns i lådan
små söta blyga kvinnor är pullorna, som inte riktigt har sällat sig till övriga flocken än
hoppas på att dvärgtupparna ska fatta tycke för dessa damer så vi får smått

idag är det ledig dag så vi har just vallat get o hund
nu gick det sista av mina gullvivor, kan avslöja att det var inte jörgen som åt upp dom
men den säsongen är över nu, plockade in en bukett liljekonvaljer
väntar nu bara på att katterna ska hoppa up på köksbordet o välta vasen
våra djur har lite udda lekar

jörgen leker med vedhögen, jag får väl gå ut o hjälpa till
det är sååååååå roligt
konstigt att alla barn lyser med sin frånvaro i dessa vedtider........


Kommentarer
Postat av: Lina o gänget..

hihi vill ju inte skriva nåt förräns ja vet säkert... väntar på besked fortfarande men kan säga att det rör sig inte om så långa sträckor isf... vi får babbla om d när vi ses IRL......

2007-05-10 @ 22:32:36
URL: http://memimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0