fönsterputsning

nu har vi putsat alla fönster
visst är vi duktiga

idag är det en vilodag mellan alla jobb
så nu ska vi valla get o hund

förra året tror jag att jag blev allergisk mot kanske djur, pollen o sånt
det har blivit värre i år
o det är ju tråkigt eftersom jag varken tänker göra mig av med djuren eller flytta till en etta på söder
så här går vi med snor o rinnande ögon.......

det går väl över när jag gifter mig...
så det blir nog kroniskt
har ingen velat haft mig på typ 50 år så är nog chansen minimal.......
förresten finns det iallafall inga brudklänningar i min storlek
det skulle va om jag svepte in mig i vit ensillageplast....

vilket svammel det blev idag då......

matan hoppar fortfarande på tre ben ibland
men han äter o sköter sin tarm (tror jag eftersom han går ut)
för säkerhets skull bär jag hnm upp till sängen när jag går o lägger mig
men nu har han visst traskat upp dit själv....så förhoppningsvis är det snart bra
hetaste tipset på vad som bitit hnm är en mård......eller en lord

Kommentarer
Postat av: Camilla

En lord??? ja han kanske är snygg och har mkt pengar... då kan vi offra matan! Jag har nu varit döv i 4 dagar!

2007-05-03 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0