vårstädning av kropp

camilla, theres o jennie
nu mina små älskade döttrar kan jag meddela att ni kan komma hem lugna i sinnet
jag har vårrakat benen, inget rapunzelhår längre
jaa jag ska ta bort kattungarna under armarna också allt för att ni ska må bra mina små dun.....

om mot förmoden mina älskade pojkar eric o mattias läser detta så antar jag att ni skiter i vilket
ni kommer väl fortsätta diska era tallrikar före maten när ni är här, ifall där skulle ligga ngt katt eller hundhår


själva är vi inte så noga när det gäller porslinet, nu när det är så fint väder brukar vi dricka kaffet ute, vilket dom små getbarnen gillar

en slurk för jörgen, en slurk för glenn, en slurk för armani, en slurk för jörgen osv.......här delar vi broderligt

vi har öppnat upp gazaremsan så att getterna nu har tillgång till båda hagarna, dom gillar verkligen att kunna klättra upp på taket till gethuset i hagen


Kommentarer
Postat av: Anonym

euuiiiii jaa försök att ta kål på en huggis med fem hundar runt benen ;) sen är ja inte så mordlysten duvet hehe men kanske om d finns nån med låååångt skaft!! :)

2007-03-28 @ 20:18:06
Postat av: Askungen

Yes! Bra lilla styva modern att du håler ordning på rapunzel håren. Nu känns det mkt bättre.
Jag själv har börjat spinna igen den här veckan och fasen vad ont i häcken jag har, trots nyinköpta vadderade byxor och gelpad inlägg till cykelsadeln..
mina rumpben är sylvassa, spretsiga som törnrosabuske taggar.. :)
Saknar er, och sluta ring jennie hela tiden.. jag vill oxå prata med er.. :)
puss på er

2007-03-29 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0