en liten vecka

har det nästan gått sen vi skrev här sist
dagarna eller rättare sagt nätterna har gått åt till att arbeta
det var ett tag sen det här med nattarbetet så det var segt
drabbades av en så hemsk huvudvärk att det blev till att kräkas...nån liten åkomma som jag sen la över på jörgen

i måndags drog vi igång vårens valpkurs, gamla bettan o jag
alltid lika mysigt med de små krabaterna

våra små myror, getbarnen, tar vi nu med på allt längre promenader, dom älskar att fara runt i skogar, berg o dalar
tror att inger trots allt är gravid, vi får väl se

hundarna löper så dom har sex med varandra, vad gör man när det inte finns någon hanhund i huset säger dom

resten av veckan blir det mera jobb, torsdagnatten ska vi ägna åt en gammal klassiker
strömmingspanering
det du camilla, nu blev du väl lite avundssjuk........kommer du ihåg örebro o ditt första framträdande i fiskbranchen?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Just nu tar jag bara hand om min egen "fisk" men jag har nog med det, så är det och vara en singelkvinna i karriären!

2007-03-27 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0