akuten

i morse vaknade jag halv åtta av att jörgen väckte mig
då var det dax för en tur till akuten
smärtorna i ryggen var inte att leka med
han var ju hos sjukgymnasten häromdan o efter den "behandlingen" har han varit orörlig

jörgen citerar camilla: det här ska han få fan för...
han ska straffas i månens namn

nu väntar väl en hel del läkarbesök o röntgen förhoppningsvis
men först är det "slutmöte" med försäkringskassan på tisdag, då ska dom få sin lilla anmälan

annars har det varit ett lugn helg med jobb o gräsklippning
ska hässja vår äng......
det är väl bondevarning på det




pappa är hemma igen efter sin höftoperation, han börjar piggna till nu
igår var vi där o jag tog premiärdoppet i deras damm
fontänen hade stannat så jag var tvungen att gå i
kallt som f
o slipprigt
jag ramlade inte men vattenståndet för att få tag i den lilla rackaren nådde till könet

nej theres o camilla  jag menade inte rapunselhåret.....
blev förresten så förvirrad av detta dopp att jag rakade benen......det såg så illa ut när sjögräset fastnade i stråna
skojade bara, jag gjorde det ändå
så nu kan ni komma hem




Kommentarer
Postat av: Askungen

Jag dööööööör av smärta. Imorgon är det min tur att åka till akuten, tandvårdsakuten. Ev. operation av lilla visdomstanden. Så då blir det slutpåvisdomsord från er lilla askunge, då blire blondin för hela slanten. (förövrigt är slanten man får punga ut för att gåtill tandläkarfan inte speciellt liten.så passande med tanke på att plånboken fortfarande pustar efter anstängningen att ha köpt en diskmaskin.. )
jaja vad fan gör man, jag har tyvärr ingen att straffa i månens namn,så pappa lilla va glad att du kan skylla på nån, vem får jag skylla på? dig kanske :-)
Puss!

2007-06-05 @ 18:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0